Vertoningen

Wat doen wij?

Stichting SCHERP geeft regelmatig vertoningen van documentaires. We gaan met bezoekers over het gekozen onderwerp in gesprek en proberen hierdoor mensen te inspireren en hen aan het denken te zetten. Ook creëren we graag interactie en zorgen we ervoor dat mensen met elkaar in gesprek gaan over onderwerpen waar we het normaal gesproken niet zo snel over zouden hebben.

Bekijk onze documentaires

Interesse?

In onze documentaires behandelen wij maatschappelijke thema’s onder jongeren, zoals prestatiedruk, depressie en sociale verwachtingen. We proberen je als (jonge) kijker op een informerende en luchtige manier aan het denken te zetten over onze maatschappij en jouw eigen rol daarin.

Interesse in een vertoning van één van de documentaires van Stichting SCHERP? Je kunt ons inzetten op scholen, congressen, themadagen en andere bijeenkomsten. Neem contact op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Neem contact op