EVENEMENTEN

SAMEN IN GESPREK

Stichting SCHERP organiseert evenementen voor jongeren tussen de 15 en 30 jaar. Bij deze evenementen is van alles te beleven! Je wordt gefotografeerd op de rode loper, kan luisteren naar interessante sprekers en je krijgt de nieuwste documentaire van SCHERP te zien.

De evenementen van SCHERP zijn informatief, toegankelijk en natuurlijk vooral ook leuk om bij te zijn.

Evenement A MAN’S WORLD

A MAN’S WORLD

Op 20 september 2023 organiseerde Stichting SCHERP het evenement A Man’s World’ in Almere.

Samen met toffe sprekers, een heuse rode loper en een zaal vol bezoekers hebben we het gehad over mannen en mentaal welzijn. Meer informatie? Druk op de onderstaande knop!

EERDERE EVENTS

STRESS TO IMPRESS

Het Stress to Impress event was onderdeel van de Week van de Prestatiedruk die SCHERP samen met MIND organiseerde met als doel jongeren relaxed het nieuwe studiejaar te laten beginnen.

De 600 aanwezigen kregen een divers programma, met o.a. muziek van June Noa, gastcolleges door Olympisch sporter Stefan Groothuis, Filosoof Bas Haring, hoogleraar Erik Scherder en schrijver Hidde de Vries.

TO MY LOVED ONES

Samen met ruim 200 bezoekers ging de socumentaire To My Loved Ones in premiere in Utrecht. Met een bijzonder nagesprek kregen de aanwezigen meer inzicht in depressie en zelfdoding onder jongeren.