A MAN’S WORLD

MANNEN EN MENTAAL WELZIJN

Op woensdagavond 20 september organiseerde Stichting SCHERP het evenement ‘A Man’s World’ Hiermee wil SCHERP mentale gezondheid en de bespreekbaarheid hiervan onder jonge mannen aanpakken en onder de aandacht brengen.

Tijdens het event, gepresenteerd door niemand minder dan Tim Hofman, ging de gelijknamige documentaire ‘A Man’s World’ in première. Hierin wordt het mentaal welzijn van mannen en hun gedrag op een leuke, informatieve en creatieve manier onder de loep genomen. Mannen krijgen namelijk te maken met bepaalde verwachtingen bij het ‘man zijn’. Maar wat als je niet aan die verwachtingen kan (of wil) voldoen?

Tijdens ‘A Man’s World’ wordt je meegenomen in de belevingswereld van ‘de man’. Samen met ‘echte mannen’, experts, een dikke Ferrari, voetbalclub PSV én drie nieuwsgierige documentairemakers voor wie geen vraag te controversieel is, krijg je antwoord op al je vragen over mannelijkheid en hoe te dealen met mentaal welzijn.

“In de documentaire ‘A Man’s World’ wordt de kijker meegenomen in de belevingswereld van ‘de man’.”

Terugblik Evenement A Man’s World

PARTNER’s

Hieronder een overzicht van onze partners tijden het Living Lab en de première avond:

Op de RODE LOPER ?

Bekijk hier binnenkort de foto’s en bekijk hier de aftermovie

DIT PROJECT WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR