A MAN’S WORLD

MANNEN EN MENTAAL WELZIJN

Met het project ‘A Man’s World’ wil Stichting SCHERP mentale gezondheid en de bespreekbaarheid hiervan onder jonge mannen aanpakken. Dat doen wij door het maken van een documentaire en het organiseren van een evenement in 2023.

Hierin wordt het mentaal welzijn van mannen en hun gedrag op een leuke, informatieve en creatieve manier onder de loep genomen. Mannen krijgen namelijk te maken met bepaalde verwachtingen bij het ‘man zijn’. Maar wat als je niet aan die verwachtingen kan (of wil) voldoen?

In ‘A Man’s World’ wordt de kijker meegenomen in de belevingswereld van ‘de man’. Samen met ‘echte mannen’, experts, een dikke Ferrari, voetbalclub PSV én drie nieuwsgierige documentairemakers voor wie geen vraag te controversieel is, krijg je antwoord op al je vragen over mannelijkheid en hoe te dealen met mentaal welzijn.

“In de documentaire ‘A Man’s World’ wordt de kijker meegenomen in de belevingswereld van ‘de man’.”

MEEDOEN?

PARTNER WORDEN?

In 2023 organiseren wij het event ‘A Man’s World’ in Almere. Samen met toffe sprekers, een heuse rode loper en met 1000 bezoekers gaan we het hebben over mannen en mentaal welzijn. Partner worden? Stuur ons een bericht!

OOK OP DE RODE LOPER?

Ook jij kunt ons evenement bezoeken! Sta jij straks samen met ons op de rode loper? Houd onze website in de gaten voor meer informatie over aanmelden.

DIT PROJECT WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR