De crew

Sanne Kooiman
Directeur

Sanne is het gezicht van stichting SCHERP. Ze is betrokken bij de productie, opnames en montage. Verder is zij onze held met dingen regelen en plannen en is ze zowel planmatig & uitvoerend betrokken bij onze projecten.

Tom Kooiman
Projectmanager

Tom zorgt ervoor dat ideeën concreet worden en is verantwoordelijk voor het inhoudelijk en procesmatig sturen van onze documentaires. Daarnaast is hij betrokken bij de opnames en is hij meester in het behouden van overzicht.

Alain Paulussen
Filmmaker

Alain is ons creatief brein. Hij zorgt ervoor dat onze ideeën vertaalt worden in mooie beelden op camera. Ook is Alain betrokken bij het schrijven van het script en is hij sparringpartner voor de montage.

Richard Kooiman Zakelijk leider/Producent (vrijwilliger)

Richard is in het dagelijks leven Beleidsadviseur Onderwijs en heeft daardoor een uitgebreid netwerk binnen het onderwijsveld. Hij heeft inmiddels veel ervaring als filmproducent (én geluidsman) van documentaires!