Cultuurfonds Almere

Voor het maken van de documentaire ‘Man Made’ over de mannencultuur en psychische gezondheid bij mannen wordt Stichting SCHERP gesteund door het Cultuurfonds Almere. Dankzij deze bijdrage kunnen wij bijna de gehele documentaire maken en organiseren we daarnaast een Almeerse première in 2020 voor scholen in de omgeving. Cultuurfonds Almere zet zich in voor een levendig en cultuurrijk Almere. Het stimuleringsfonds helpt de Almeerse culturele sector sterker te worden en moedigt deze aan om meer samen te werken, met elkaar én andere sectoren. Daarnaast investeert Cultuurfonds Almere in ondernemerschap, innovatie, talent en creativiteit. Het fonds doet dit door financiële bijdragen te verstrekken aan cultuurmakers en organisaties in alle disciplines, van amateur tot professioneel.

cultuurfondsalmere.nl

CTM Publishing / Dennismusic

Al sinds 2015 is Dennismusic trouwe sponsor en mogen we gebruik maken van hun muziekbibliotheek voor onze documentaires.

ctm.nl/publishing/

Weppa

Deze mooie website hebben wij te danken aan Wout van Weppa! Wout helpt ons met het maken van onze pagina’s en het onderhouden van onze website.

weppa.nl

Bert Verhoeff

Fotograaf Bert Verhoeff heeft ons gesponsort door de fotografie op onze website voor ons te maken.

bertverhoeff.nl

Cooperatie DELA

Stichting SCHERP heeft nauwe banden met coöperatie DELA, en dan in het bijzonder P&O directeur Veronique Klaassen. Dankzij een maandelijkse financiële bijdrage van DELA kan stichting SCHERP een kantoor huren en hebben we een budget voor het professionaliseren van onze stichting.
Onze samenwerking met DELA ervaren wij als zeer warm en persoonlijk, en behalve een financiele bijdrage hebben wij ook veel aan hun advies, contacten en enthousiaste inbreng.

dela.nl/over-dela/dela-goededoelenfonds

Places to Work Almere

Sinds begin september 2018 is stichting SCHERP te vinden in het ondernemersgebouw “Places to Work” in Almere, mede dankzij de steun van DELA. Ook helpt Kay Lagerweij (eigenaar van Places to Work) ons door een gedeelte van de huur te sponseren en door ons gebruik te laten maken van faciliteiten.

placestowork.nl