Partners

GoodHabitz

Mede dankzij een mooie bijdrage van Maarten Franken, directeur van GoodHabitz heeft Stichting SCHERP nieuwe apparatuur kunnen aanschaffen om onze toekomstige documentaires mee te kunnen filmen.

Over GoodHabitz: Bij GoodHabitz kun je als werknemer online trainingen volgen. “We zien het leven als één groot leerproces. Reden genoeg om die persoonlijke ontwikkeling leuk en laagdrempelig te maken. Voor iedereen. Want wie leert, zit lekkerder in zijn vel. Met GoodHabitz inspireer je je medewerkers om aan de slag te gaan met iets nieuws. En omdat iedereen zelf kan bepalen wanneer, wat en hoe hij leert, gaat het eigenlijk vanzelf. Bovendien ben je wel even zoet met ruim 100 trainingen, zeker als je bedenkt dat we elke maand nieuwe titels toevoegen!”

goodhabitz.com

Socialrun

Stichting Socialrun ondersteunt Stichting SCHERP met een mooie bijdrage voor haar eerst volgende documentaire ‘Man Made’! Stichting Socialrun wil letterlijk en figuurlijk de beweging zijn die openheid over psychische aandoeningen en sociale acceptatie van mensen met een psychische kwetsbaarheid stimuleert. Zij doen dit door het organiseren van sportieve activiteiten voor, door en met mensen met een psychische kwetsbaarheid. Niet de competitie maar het belang van meedoen en samenwerking staat bij al deze activiteiten centraal.

socialrun.nl

Cultuurfonds Almere

Voor het maken van de documentaire over de mannencultuur en psychische gezondheid bij mannen wordt Stichting SCHERP gesteund door het Cultuurfonds Almere. Dankzij deze bijdrage kunnen wij bijna de gehele documentaire maken en organiseren we daarnaast een Almeerse première in 2020 voor scholen in de omgeving. Cultuurfonds Almere zet zich in voor een levendig en cultuurrijk Almere. Het stimuleringsfonds helpt de Almeerse culturele sector sterker te worden en moedigt deze aan om meer samen te werken, met elkaar én andere sectoren. Daarnaast investeert Cultuurfonds Almere in ondernemerschap, innovatie, talent en creativiteit. Het fonds doet dit door financiële bijdragen te verstrekken aan cultuurmakers en organisaties in alle disciplines, van amateur tot professioneel.

cultuurfondsalmere.nl

CTM Publishing / Dennismusic

Al sinds 2015 is Dennismusic/CTM music in de persoon van Dennis Bosheck onze trouwe sponsor en mogen we gebruik maken van hun muziekbibliotheek voor onze documentaires.

ctm.nl/publishing/

Weppa

Deze mooie website hebben wij te danken aan Wout van Weppa! Wout helpt ons met het maken van onze pagina’s en het onderhouden van onze website.

weppa.nl

Bert Verhoeff

Fotograaf Bert Verhoeff heeft ons gesponsort door de fotografie op onze website voor ons te maken.

Bert won diverse fotoprijzen, onder meer de Zilveren Camera 1984 en werd in 1988 bekroond tot Nederlands Fotojournalist van het jaar.

bertverhoeff.nl

Cooperatie DELA

Stichting SCHERP heeft nauwe banden met coöperatie DELA, en dan in het bijzonder Directeur Uitvaartverzorging Veronique Klaassen. Dankzij een maandelijkse financiële bijdrage van DELA kon stichting SCHERP een kantoor huren en hebben we een budget gekregen voor het professionaliseren van onze stichting.
Onze samenwerking met DELA hebben wij ervaren als zeer warm en persoonlijk, en behalve een financiële bijdrage hebben wij ook veel gehad aan hun advies, contacten en enthousiaste inbreng.

Meer weten over het Goededoelenfonds van DELA?

dela.nl/over-dela/dela-goededoelenfonds